+ Responder Tema
Página 33 de 112 PrimerPrimer ... 23242526272829303132333435363738394041424383 ... ÚltimoÚltimo
Resultados 321 al 330 de 1114
    ફરોખ બલ્સારા*, Pharōkh Ba
    Registro
    29 ago, 13
    Cita Iniciado por Flxsim Ver Mensaje
    Aps...no no. Lo conozco bien y el comentario era en tono gracioso, no pretendia burlarme que bastante cuesta mover esos bichos. Disculpa si te ha ofendido.

Saludos!

Enviado desde mi Learjet con Tapatalk
    no disculpame tu a mi si no me lo he tomado como debiera "no hay palabras mal dichas si no mal interpretadas". lo que pasa es que lo que tendria que ser un intercambio de informacion y de opiniones muchas veces acaba como el rosario de la aurora y por eso exceso de "prevencion" pero te cuento...

sinceramente y segun siempre mi modesta opinion los helos de FSX no valen como ejemplo de nada por que son extremadamente faciles de pilotar, del Take on no me pronuncio por que no lo tengo y por tanto me reservo mi opinio
    Froogles First Impressions - ED Forums

de DCS no se cual tendras? pero ese video es de la primera toma de contacto con la BETA 1.2.8 que es la primera que trae eslinga y ademas con una carga de 1000 kilos que el helo casi no podia ni depegar
    el KA50 al ser de rotor contrarotatorio y tener las maravillosas "pastillas azules"....digo...botones azules, tampoco se puede tomar como ejemplo de helo pues esta diseñado para ser facil de volar y una mala bestia en combate
    el unico que tiene la posibilidad de carga en eslinga y que sea un simlador avanzado es el XP 10 que junto con el AS350B3+ es un tanden que le hace sudar tinta china a pilotos avezados
    te dejo un par de video para que veas el sin carga y el con...y ten encuenta que soy un simple aficionado

Última edición por ec-swr; 07/04/2014 a las 14:00

Rotor junkie
    Registro
    18 sep, 08
    ec-swr, te recomiendo que pruebes el Take On. Tardé mucho tiempo en darme cuenta lo que realmente ofrece ese juegolador, que ya es raro.

De los tres helos que trae sólo el "MD500D" es realista, pero bastante tirando a mucho. Eso sí, aprender a dominar el kiwi me llevó su tiempo aún teniendo tropecientas horas con el Black Shark. Y como digo, después hay que volver a aprender a dominarlo con carga externa...

De los otros dos helos que tiene, el """"Bell 412"""" y el """"EH101 Merlin"""" mejor olvidarse de ellos.
    Alas que no empujan, no son alas.
    YouTube | Flickr | HeliBlog | AviationCorner | 500px

ફરોખ બલ્સારા*, Pharōkh Ba
    Registro
    29 ago, 13
    si el Take On lo he tenido en mis manos con la duda de si comprarlo o no y al final me ha vencido ese aspecto de juego, pero si lo dices tu le dare una oportunidad

De flaiyin machin
    Registro
    30 ago, 10
    Gracias por los videso ec-swr y tranquilo por la conversación de ante , por cierto el Take on como dice Heli, sorprende bastante jeje. Luego miraré los videos con mas detenimiento.

Saludos!

P3D v3.3.5 & Star Citizen Alpha 2.5 with Aurora LN Running in: Intel Core i7 6700K 4GHz - Cooler Master Hyper EVO 212 - Asus Z170 Pro Gaming - GeForce GTX 970 4.0 GB Strix OC - 16 GB RAM DDR4 G.Skill Ripjaws V 2133MHz - Alimentación Corsair HX750i - Kingston SSD M.2 240 GB - WD Black SATA3 1 TB 7200 rpm - Samsung LED FX2490HD 24" - Nox Hummer TX - X52Pro & Rudder Pedals

La vida consiste no en tener buenas cartas, sino en jugar bien las que uno tiene
    [

Usuario Foroaviones
    Registro
    29 jun, 13
    Wags a puesto una lista a acronismos con sus correspondientes modulos actuales:
    DCS Product Terms - ED Forums
    The below is provided to explain the various fidelity levels of flight dynamics and cockpit systems modeling available in our various DCS aircraft simulation products. We provide this to you to help better understand what your are purchasing:

Standard Flight Model (SFM). This has not changed and defines a more data-driven means of achieving flight dynamics, in conjunction with some scripting. SFM was used in the Lock On series and is still used in the Flaming Cliffs 3 Su-33 and MiG-29. However, we do plan to update these at a later time.

Advanced Flight Model (AFM) and AFM+. An AFM uses multiple points of force application and calculation on the relevant flight surfaces. This simulates edge of envelope conditions well and avoids scripted behaviors as used in an SFM. This system also partially implements the aircraft's flight augmentation systems. DCS aircraft that use AFM includes the Su-25T. A further evolution of the AFM is what we term the AFM+ and this uses the same calculations as AFM but adds limited modeling of the hydraulic and fuel systems. Examples of AFM+ in DCS include the Su-25 and A-10A.

Professional Flight Model (PFM). This is generations beyond an AFM/AFM+ and is based upon:

• Use a wider array of wind tunnel tests CFD methods for aerodynamics parameters calculations.
    • A higher level of aircraft construction details for forces calculations. For example: our landing gear model includes individual kinematics of retracting/extending is used to calculate its movement, servo-piston forces, etc. In such cases, we truly use real lengths, arms, etc. This also includes such items as a realistic simulation of airflow along the airframe due to the propeller or helicopter rotor thrust.
    • Realistic simulation of Flight Control, CAS and Autopilot systems.
    • Realistic simulation of Hydraulics, Fuel, Electrical, Engine and other systems influence flight characteristics.
    • Unprecedented access to test data packs.

This is combined with much more detailed and accurate accounting of the physical forces on the aircraft and airfoils. DCS examples of the PFM include the A-10C, Ka-50, P-51D, UH-1H, Mi-8MTV2, F-15C and Su-27 (in development) for DCS Flaming Cliffs, and the Fw190-D9 (in development).

External Flight Model (EFM). Used by our partner developers, the EFM uses only a part of PFM - rigid body physics and contact model. What forces and moments are applied to this rigid body from aerodynamics and any other sources except the contact forces is up to EFM developer.

Standard Systems Modeling (SSM). A DCS module using SSM is characterized as including just the most essential cockpit systems and using keyboard and joystick commands only to interact with the cockpit. Examples of SSM in DCS include all of the Flaming Cliffs 3 aircraft.

Advanced Systems Modeling (ASM). An ASM enabled aircraft goes into great depth to model the intricacies of the various cockpit systems, to include functionality for almost all the buttons, switches, dials, etc. A key element of an ASM cockpit is the ability to interact with it using your mouse. ASM DCS examples include the A-10C, Ka-50, P-51D, UH-1H and Mi-8MTV2.

In the coming weeks, we will be updating our store pages to use these product definitions.

The content of the module matrix

Su-25T Advanced Flight Model (AFM) Standard Systems Modeling (SSM)
    Su-25 Advanced Flight Model + (AFM+) Standard Systems Modeling (SSM)
    A-10A Advanced Flight Model + (AFM+) Standard Systems Modeling (SSM)
    F-15C Professional Flight Model (PFM) Standard Systems Modeling (SSM)
    Su-27 (In Development) Professional Flight Model (PFM) Standard Systems Modeling (SSM)
    Su-33 Standard Flight Model (SFM) Standard Systems Modeling (SSM)
    MiG-29 Standard Flight Model (SFM) Standard Systems Modeling (SSM)
    A-10C Professional Flight Model (PFM) Advanced Systems Modeling (ASM)
    Ka-50 Professional Flight Model (PFM) Advanced Systems Modeling (ASM)
    UH-1H Professional Flight Model (PFM) Advanced Systems Modeling (ASM)
    Fw190-D9 (In Development) Professional Flight Model (PFM) Advanced Systems Modeling (ASM)
    Mi-8MTV2 Professional Flight Model (PFM) Advanced Systems Modeling (ASM)
    P-51D Professional Flight Model (PFM) Advanced Systems Modeling (ASM)

Usuario Foroaviones
    Registro
    29 jun, 13
    ED Forums - View Single Post - DCS Work in Progress Pics
    Camera depth of field WIP. This will be a selection in Options.

Usuario Foroaviones
    Registro
    25 ago, 10
    hola!!

Una pregunta....eso ultimo que significa, que a lo mas lejano se vera mas borroso?, algo así como un Zdepth-map?

De flaiyin machin
    Registro
    30 ago, 10
    Exacto arpia.

P3D v3.3.5 & Star Citizen Alpha 2.5 with Aurora LN Running in: Intel Core i7 6700K 4GHz - Cooler Master Hyper EVO 212 - Asus Z170 Pro Gaming - GeForce GTX 970 4.0 GB Strix OC - 16 GB RAM DDR4 G.Skill Ripjaws V 2133MHz - Alimentación Corsair HX750i - Kingston SSD M.2 240 GB - WD Black SATA3 1 TB 7200 rpm - Samsung LED FX2490HD 24" - Nox Hummer TX - X52Pro & Rudder Pedals

La vida consiste no en tener buenas cartas, sino en jugar bien las que uno tiene
    [

Usuario Foroaviones
    Registro
    29 jun, 13
    Algo mas o menos, también he oido que se llama HDR o similar.

Tenemos nuevo changelog, DCS 1.2.8.26442 Open Beta RC1 Change Log
    ED Forums - View Single Post - DCS Open Beta
    DCS World
    Rockets has an abnormal affect by wind is fixed.
    Su-25T. Digital drums on baro altimeter will works.
    Su-25T. Pipper will displayed on the HUD when select mode Free-Fall Bombing in the "Invisible zone" and minor adjustments to HUD.
    Su-25T. Tuned mirrors.
    GUI Error, when you try to Record video is fixed.
    Trash bin icon removed for TF-51D in MM.

DCS Flaming Cliffs 3
    A-10A: Bombs fall with undershoot in CCRP mode is fixed.
    Su-33. Mirrors will have an image reflection.

F-15C: DCS Flaming Cliffs
    The PTC work is changed.
    Sustained load factors corrected.
    Speed brake automatic retraction by AoA corrected.
    The accounted radius of wheels and traction corrected.
    Added damage of engines.
    Added disengage of PTC when gear extension.
    Check ARI on the ground.
    Cockpit update.
    Navigation lights reflections swapped.
    Changes to HUD AoA display.

DCS UH-1H
    Cargo camera can be enabled after cargo hooking.
    Cargo rope disappear Bounding box edited.
    Helicopter will not destroy tank after colliding with it.
    “Beta” label removed in the Main menu for UH-1H.

DCS Mi-8MTV2
    External electric power supply bugfix.
    ARK-9 fine tuning knobs will works.
    Blade of main rotor gone off when runway start from a ship is fixed.

DCS Combined Arms
    New Main Menu theme.
    Flyable AC can detect laser ranger emission produced by controllable ground units.
    Minimum attack distance for ATGMs has been fixed.
    BTR-RD. 9M113 missile model reference corrected.
    Corrected infantry descent on helicopters.

De flaiyin machin
    Registro
    30 ago, 10
    El HDR se usa ya desde hace mucho en 3D y eb videojuegos también. Tipo de iluminación global muy extendido y potente.

Saludos!

Me extendería más en la explicación pero me falta el tiempo jejeje.

[