+ Responder Tema
Página 8 de 24 PrimerPrimer 123456789101112131415161718 ... ÚltimoÚltimo
Resultados 71 al 80 de 231
    Usuario Foroaviones
    Registro
    10 ago, 11
    Flight Sim Labs, Ltd.
    Liked · 11 hours ago
    In the cruise...

Sacado de su fb: https://www.facebook.com/flightsimlabs

Un saludo.

Usuario Foroaviones
    Registro
    10 ago, 11
    Hi all,

I trust and hope that you've all had a good time during this holiday season - current conditions in Europe and the World don't make for much festive spirit (especially in my home country, where unemployment is so high and people's moods are very somber) but I'd like to always keep an optimistic view and think:

The best is yet to come.

This is certainly true here at the Labs, where our development has been strong and on-going and we're having a great time coding the A320-X.

So - what have we been up to:

We're (still) doing great.

It's been a couple months since my last report and during this time, our development team has passed quite a few (internally set) milestones which bring us even closer to release. Soon enough (uh oh - did I say "soon enough"?) we will be requesting new applications for beta testers (This does NOT mean now - OK?) as our plans bring us closer to release.

As you know, we're delving into previously uncharted waters in terms of Airbus logic development - I can safely say there's been no previous (or upcoming) product in the desktop simulator market which features so many details in wiring, systems and logic, and that is even without the features that are reserved for the training and professional platform releases. Discussions about "Anti-Ice / Packs effects on engine parameters", "pitch variability with trying to maintain 1g under high-altitude conditions", "fluidity of pressure drop when hydraulic systems are disabled" are in the daily regimen of our development process.

As I promised in my last report, however, I will not delve into too much technical jargon this time. As is evident in your posts here and also in our Facebook page, you really want us to give you some new pictures of what our product looks like, so I hope the next few images will give you a glimpse of what we've done so far and what you're going to be seeing when we release our product. (We're still holding back some features for the moment, but those of you with a keen eye will notice some goodies we put together last year)

As always, thank you for your continued support - we really appreciate your candid comments and welcome all your thoughts and well-behaved feedback.

Talk to you soon!
    Enlace al foro: More News... - A3xx Master Series - A320 - Flight Sim Labs Forums

Para quien no este registrado en el foro aquí tenéis las imágenes en su Facebook:https://www.facebook.com/media/set/?...8966359&type=1

Imágenes de la VC.

Un saludo.
    Última edición por JOSETI; 12/01/2014 a las 14:44

Usuario Foroaviones
    Registro
    13 feb, 10
    ¡Gracias por la info Joseti!
    Veremos como viene, seguro que de sistemas será una maravilla aunque la parte visual, al menos el cockpit para mi deja , casi que parece la del wilco mejorada si la comparamos con el Airbus de Aerosoft.
    Antes de la V1 nos quedamos, después de la V1 nos cagamos

Ghostbuster
    Registro
    30 jun, 10
    Cita Iniciado por naxovilla Ver Mensaje
    aunque la parte visual, al menos el cockpit para mi deja , casi que parece la del wilco mejorada si la comparamos con el Airbus de Aerosoft.
    No, no creo que lo digas en serio. ¿Realmente te parece que es un Wilco mejorado? Por Dios, comparar ésto con esa porquería... Para mí supera al de Aerosoft. Pero claro, para gustos los colores

Por cierto, aquí unas fotos de su feisbuc que muestran el detalle... los hidráulicos de los spoilers son una pasada.

Última edición por Gerardius; 13/01/2014 a las 14:49
    Intel Core i7 6700K 4.0 GHz @4.8 GHz. - Asus Z170 Pro - Cooler Noctua NH-D15 - Asus GeForce GTX 970 Strix 4 GB DDR5 - 16 GB RAM DDR4 GSkill Ripjaw 2133MHz - Alimentación Corsair TM 950 W - Benq LED RL2450H HD 24"
    Mi canal de Youtube: http://www.youtube.com/user/Gerardius

Nunca discutas con un estúpido, te hará descender a su nivel y ahí te vencerá por experiencia. (Mark Twain)

Pluscuamperfecto eh ya!
    Registro
    28 may, 10
    ya hay ganitas que salga!

IL para los amigos
    Registro
    24 jul, 12
    https://www.facebook.com/pages/Next-...81439575254200

Por cierto, ese airbusaco tiene muy pero que muy buena pinta

Pluscuamperfecto eh ya!
    Registro
    28 may, 10
    quiero un 340...

Usuario Foroaviones
    Registro
    31 jul, 09
    Cita Iniciado por Piolo Ver Mensaje
    quiero un 340...
    Pues yo un 330!! Jajajaja!

La verdad me da igual, mientras sea bueno, 330 o 340 los dos bienvenidos!

"Once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return."

Leonardo da Vinci.

Usuario Foroaviones
    Registro
    13 feb, 10
    Cita Iniciado por Gerardius Ver Mensaje
    No, no creo que lo digas en serio. ¿Realmente te parece que es un Wilco mejorado? Por Dios, comparar ésto con esa porquería... Para mí supera al de Aerosoft. Pero claro, para gustos los colores

Por cierto, aquí unas fotos de su feisbuc que muestran el detalle... los hidráulicos de los spoilers son una pasada.
    Bueno realmente desde el PC se ve otra cosa a como lo veía desde el teléfono. En cuanto al diseño exterior realmente es una pasada. Pero el cockpit sigue sin convencerme (jaja tienes razón que mi comparación con el wilco no ha sido acertada) pero como tu mismo has dicho para gustos colores
    Antes de la V1 nos quedamos, después de la V1 nos cagamos

Comandante troll
    Registro
    25 dic, 10
    Hablando del A330, aerosoft tiene planeado hacerlo, pero antes completarán los A32S.
    "The engine is the heart of an airplane, but the pilot is its soul..." Sir Walter Alexander Raleigh

Mis repaints y merges